RSS

Rezygnacja z TPSA wzór

unfa


Temat: Rezygnacja z telefonu stacjonarnego w TP listownie?
Oczywiście że można wysłać rezygnacje listem do TP.

Ul. Bażantów 35, 40-668 Katowice z dopiskiem - rezygnacja z usług telekomunikacyjnych.

Wzór rezygnacji - http://rez.z.tp.tele.patrz.pl

Wysłać Listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.
Źródło: telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=37902



Temat: Rezygnacja z telefonu stacjonarnego w TP listownie?
Fax do BOK Orange (22)5887883 e-mail: bok@orange.pl
Co do wzoru pisma... chyba takiego nie mam.
Sam musisz coś wymyśleć - możesz posłużyć się formularzami, które wcześniej udostępniłem do rezygnacji z TP.
Jedyne, co będzie innego w danych niezbędnych to tak zwany numer CDM, który masz na pierwszej umowie aktywacyjnej.
Źródło: telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=37902


Temat: Kto rozwiązuje umowę TP - na swiadczenie usługi Neostrada ?
ale to dziwne ze wam wylaczyli przed wejscxiem nowego regulaminu.ale Tp robi co chce
w poszukiwaniu rezygnacji znalazlem fajny tekst wzoru rezygnacji

http://rotfl.pl/tekst-57e0.html
Źródło: mbscp.kylos.pl/forum/viewtopic.php?t=3220


Temat: Wzór rezygnacji z usług TP
- wydrukuj, podpisz... i udaj się do najbliższego Telepunktu.


Mój numer telefonu TP: (_ _) _ _ _ _ _ _

Droga TP,

Jestem z Tobą długo. Od początku. Byłaś brzydka a chodziłem
za Tobą. Byłaś kapryśna a miałem nadzieję. Trudno było z Tobą
rozmawiać a starałem się o Ciebie. Nie chciałem żadnej innej.
Tylko Ty. Śniłaś mi się po nocach. Miał Cię mój kolega z zakładu
(dotarłaś do niego przez znajomego), miał sąsiad z góry (sekretarz
zakładowego komitetu), miał stróż sąsiada z góry (do dziś jestem
ciekawy ile dał?). Mieli szczęście... Oni mieli Cię w domu. Ale
ja też miałem szczęście... Bywało, że miałem Cię na poczcie.
Przychodziłem umówiony na konkretną godzinę, czekałem a wtedy
pani wpuszczała mnie do małej kabiny... Och, jakie to było piękne
- ten powiew luksusu, te wrażenia... wszystko aż trzeszczało, aż
krzyczałem (ze szczęścia [?] ). Krótko, ale zawsze...

Pewnego dnia zaproponowałaś nam Neostradę. Każdemu z osobna. Każdy
dostał swoją. W międzyczasie okazało się, że dobra które Ci kupiliśmy
w zamian za twoją "przychylność" są już Twoją własnością a nie moją.
Sprytną kobietką jesteś, nie ma co... I coraz lepszą w swojej profesji...
Coraz droższą w swoich usługach. Ale tak nam dobrze wszystkim było.

Aż w końcu przyszedł ten dzień. Zmuszono Cię. Ja wiem, ja rozumiem.
Ty nie chciałaś, stłamszono Twoją dumę, cześć i chwałę. Zgwałcono.
Ja to rozumiem. Niestety zasady się zmieniły. Ja zrozumiałem...

Zrozumiałem, że jesteś niewierną kobietą, która wykorzystywała mnie
przez kilkadziesiąt lat. A więc dziś, kiedy zmieniłaś zasady gry
(REGULAMIN), oświadczam, że więcej z Twoich usług (NEOSTRADA) korzystać
nie zamierzam w stopniu większym niż to konieczne (ABONAMENT SOCJALNY),
aby móc spotkać się z panną młodszą, urodziwszą i wierniejszą od Ciebie
(NET24 lub MULTIMO), a co najważniejsze, TAŃSZĄ!.

Tak więc ADIEU TP! Łi Łi... dobrze słyszysz...

Podpisano:
Źródło: darkmachine.pl/showthread.php?t=5815


Temat: pomoc w odstąpieniu od umowy z Netią
pomoc w odstąpieniu od umowy z Netią
  Witam, bardzo proszę o pomoc w rezygnacji z usług Netii. Sytuacja wygląda następująco:

21.10.2009 podpisałem umowę (na odległość) z Netią na świadczenie usługi internetowej oraz kupno routera z wifi (konsultantka stwierdziła że muszę wziąć od nich urządzenie, a na umowie widnieje opcja nie zamawiania, jednak oczywiście zaznaczone jest że zamówiłem).

Nie dostałem wzoru oświadczenia o odstąpienie od umowy.

W umowie widnieją takie zapisy cytuję:
1. W przypadku akceptacji przez TP SA Oświadczenia, usługa będzie aktywowana w terminie 40 dni od daty podpisania umowy.
2. W przypadku gdy usługa nie może być świadczona z przyczyn technicznych lub w wariancie wybranym przez abonenta przez kolejne 7 dni strony maja prawo rozwiązać niniejsza umowę ze skutkiem natychmiastowym.

6 grudnia minie 47 dzień a routera jak nie było tak nie ma i łącze dalej jest nieaktywne. W Netii powiedzieli mi że sprawę routera i aktywację łącza załatwią może do tygodnia a może później. Czy 48go dnia mogę wysłać pismo z oświadczeniem o odstąpienie od umowy i odstąpić od niej ze skutkiem natychmiastowym bez żadnej kary?

Byłem z tym u Rzecznika Praw Konsumenta i stwierdził że jedyne co mogę zrobić to wysłać ponaglenie i dać im jakiś kolejny czas na wywiązanie się z umowy, zalecił 14 dni (sic!). Zapytałem czy nie mogę po prostu odstąpić od umowy, przecież jest napisane jak byk w punkcie 2 że mogę. Odpowiedział że ta umowa jest nierozwiązywalna. Dla mnie jako dla człowieka logicznie myślącego jest to totalny absurd. Jakim prawem mam dawać Netii kolejne 14 dni?! Skoro nie wywiązują się z obietnic zawartych w umowie tzn. że ją łamią, a skoro ją łamią to powinienem mieć prawo odstąpienia od niej czyż nie? Bardzo proszę o pomoc, mam już dość tej Netii i chcę uciec od niej jak najdalej nie płacąc żadnych kar. Pozdrawiam wszystkich

PS. Jeśli ktoś bardzo będzie chciał mi pomóc to jutro wrzucę skany umowy, regulamin który z nią dostałem i regulaminu promocji która ma mnie dotyczyć.
Źródło: forumprawne.org/showthread.php?t=89940


Temat: Nostrada 512.

  Na poniższej stronie:
http://www.tp.pl/dom/co_nowego/neostrada512_taniej/

jest napisane:
Cytat:
Chcesz wiedzieć więcej?
przeczytaj regulamin promocji „lato z neostradą tp
Jest tam również:
- cennik usługi neostrada tp
- regulamin usługi neostrada tp
- wzór umowy neostrada tp

Po dokładnym zapoznaniu się z tymi dokumentami powinieneś wiedzieć prawie wszystko na temat tej promocji.
Napisałem prawie, bo po moich doświadczeniach z promocjami TP S.A. myślę że wszystkiego to się nie dowiesz.
Promocje w tej firmie polegają na tym, że w efekcie użytkownik płaci im coraz więcej.
Skuszony promocją zaoferowaną przez panią z błękitnej lini zgodziłem się na darmowe 60 minut bez dokładnego zapoznania się ze wszystkimi niuansami, które związane były z tą promocją a o których nie było napisane w regulaminietej promocji, ponieważ regulowały to inne przepisy.
Efekt jest taki, że straciłem rozliczanie sekundowe które miałem, choć teoretycznie ono jest tyle, że teraz za każde rozpoczęte połączenie płacę 20 groszy nawet wówczas jak trwa ono tylko10sekund.
TP S.A. to oszukańcza firma, więc nie liczyłbym bym na twoim miejscu na to że będziesz korzystał z neostrady 512 za miesięczną opłatą 29,89 do końca sierpnia a po rezygnacji z tej usługi nie będziesz miał żadnych dodakowych ukrytych kosztów, jakiś myk w tym jest a jaki to przekonasz się dopiero po rezygnacji z tej usługi.
Pozdrawiam.
Źródło: winforum.pl/showthread.php?t=10883


Temat: Podwyżka Neostrady TP !!!!
Rok temu na rynku dostaw internetowych pojawili się pierwsi konkurenci TP.SA. Wielu skorzystało z tej sytuacji i podpisało umowy z nowymi operatorami. Nie każdy jednak pamięta, że niezerwanie tej umowy w odpowiednim momencie będzie się wiązało z niemiłą niespodzianką.Pierwsze takie umowy wygasły już 31 stycznia, automatycznie przechodząc w umowy na czas nieokreślony. Klienci, którzy nie przedłużyli umowy promocyjnej lub nie zamienili jej na nową, będą musieli płacić dużo wyższy abonament. Wynika to z prawa i umowy, jaką podpisali alternatywni operatorzy z TP S.A. W przypadku umów na czas nieokreślony tacy dostawcy internetu jak Netia, czy Multimo są rozliczani przez TP według zwykłej, nominalnej taryfy. Zgodnie z nią, dla łącza o prędkości 1Mb/sek cena abonamentu wynosi 228,14 zł minus 51-procentowy rabat, wynikający z umowy międzyoperatorskiej i oferty ramowej.

I tak klienci Netii za łącze 1Mb/sek będą musieli zapłacić 134,20 zł (w ramach promocji płacili do tej pory 60,24 zł); Multimo 158,60 zł, Tele2 200 zł, Etlinku 85 zł. Klienci tej ostatniej firmy mają nieco więcej czasu, bo ich umowy kończą się najwcześniej we wrześniu. Należy więc pamiętać, że do końca sierpnia ta kwota może się zmienić.

"Przed upłynięciem umowy terminowej dzwonimy do klienta i proponujemy mu następną promocję i następną umowę terminową. Jeśli klient nie wyraża zainteresowania i chce zostać w Netii, to jest poinformowany o tym, że ceny w umowie bezterminowej są cennikowe, a nie promocyjne. Wtedy może taką umowę wypowiedzieć bez żadnych konsekwencji" - mówi Joanna Ciesielska, rzecznik prasowy firmy Netia.

Niestety, nie każdy taki telefon otrzyma. Nawet odbiorcy Netii powinni sami zadbać o swoje sprawy, bo jeśli konsultantom tej firmy nie uda się skontaktować z klientem 5 razy (wszystko jedno z jakiej przyczyny) umowa automatycznie przejdzie na czas nieokreślony. Multimo np., liczy jedynie na przezorność swoich odbiorców i, niestety, ma do tego prawo.

"W ramach promocji, na okres obowiązywania umowy, abonenci dostają upust w opłacie abonamentowej. Po zakończeniu obowiązywania przedmiotowej umowy, o ile abonent nie wyrazi innego oświadczenia woli, umowa przechodzi na czas nieokreślony, a opłaty za usługi pobierane są zgodnie z obowiązującym cennikiem. Ten fakt wynika bezpośrednio z zapisów umowy, a dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych nie mają obowiązku informowania o tym abonentów. Nie można mówić tutaj o naruszeniu przepisów prawa" - mówi Małgorzata Skrzeczyńska z Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Najlepszym sposobem zabezpieczenia się przed niechcianym wydatkiem jest więc wcześniejsze zerwanie umowy z operatorem lub podpisanie nowej, zawierającej nową promocję. Należy wysłać do operatora wypowiedzenie (liczy się dzień, w którym list dotarł do odbiorcy, a nie data stempla pocztowego), lub stawić się osobiście w odpowiednim oddziale.

"Trzeba przede wszystkim uważnie czytać umowę, którą się podpisuje. Na dokumencie powinna się znaleźć klauzula, informująca o tym, że po wygaśnięciu umowy, abonament będzie wyższy. W przypadku trudności z interpretacją poszczególnych zapisów, pomóc mogą powiatowi rzecznicy konsumenta. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie UOKiK " - mówi Maciej Chmielowski z biura prasowego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta.

Operatorzy przypominają, że umowę na czas nieokreślony można zerwać w każdej chwili bez żadnych konsekwencji finansowych. Jeśli jednak się spóźnimy i przegapimy automatyczne przedłużenie umowy, i tak będziemy musieli zapłacić wyższy abonament przynajmniej za ten miesiąc, w którym wypowiedzenie złożyliśmy.

Jak takie wypowiedzenie powinno wyglądać? "Nie ma tu konieczności korzystania z określonego wzoru. Wystarczy na zwykłej kartce papieru

napisać, że chce się wypowiedzieć umowę. Wypowiedzenie najlepiej wysłać

listem poleconym lub dostarczyć bezpośrednio operatorowi, tak by konsument miał potwierdzenie dostarczenia rezygnacji" - mówi Chmielowski.
Źródło: telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=23217


Temat: Wzór rezygnacji z usług TP
Przeglądając tematy na forum zauważyłam,że wiele osób ma problemy z Telekomunikacją Polską i chce zrezygnować z usług tej firmy. Więc przedstawię wzór rezygnacji z usług TP. Może komuś będzie pomocny.


Droga TP,

Jestem z Tobą długo. Od początku. Byłaś brzydka a chodziłem za Tobą. Byłaś
kapryśna a miałem nadzieję. Trudno było z Tobą rozmawiać a starałem się o
Ciebie. Nie chciałem żadnej innej (tak, jakbym miał wybór... - ). Tylko
Ty. Śniłaś mi się po nocach. Miał Cię mój kolega z zakładu (dotarłaś do
niego przez znajomego), miał sąsiad z góry (sekretarz zakładowego
komitetu), miał stóż sąsiada z góry (do dziś jestem ciekawy ile dał?).
Mieli szczęście... Oni mieli Cię w domu. Ale ja też miałem szczęście...
Bywało, że miałem Cię na poczcie. Przychodziłem umówiony na konkretną
godzinę, czekałem a wtedy pani wpuszczała mnie do małej kabiny... Och,
jakie to było piękne - ten powiew luksusu, te wrażenia... wszystko aż
trzeszczało, aż krzyczałem (ze szczęścia [?] ). Krótko, ale zawsze...

Potem przyszedł przełom. Długo rozmawialiśmy... Obiecałaś, że jeśli
wyłożymy odpowiednią kwotę, to będziesz dostępna... dla mnie i sąsiadów.
Zdecydowaliśmy się. Stworzyliśmy Ci idealne warunki, kupiliśmy wszystko
czego potrzebowałaś. I przyszłaś. Piękna i pachnąca. Niestety PCM - Panna
Częściowo Młoda. Każdy z nas, sąsiadów miał Cię po trochu. Lepszy rydz niż
nic.

Obiecałaś, że zabierzesz nas w świat, wielki świat, cały świat, internet.
Niestety jeśli byśmy chcieli pojechać wszyscy na raz, każdy z nas musiałby
jechać bryczką zaprzężoną w osła. Zrezygnowaliśmy. Długo było nam dobrze,
chociaż liczyłaś sobie coraz więcej.

Pewnego dnia zaproponowałaś nam Neostradę. Każdemu z osobna. Każdy dostał
swoją. W międzyczasie okazało się, że dobra które Ci kupiliśmy w zamian za
twoją "przychylność" są już Twoją własnością a nie moją. Sprytną kobietką
jesteś, nie ma co... I coraz lepszą w swojej profesji... Coraz droższą w
swoich usługach. Ale tak nam dobrze wszystkim było.

Aż w końcu przyszedł ten dzień. Zmuszono Cię. Ja wiem, ja rozumiem. Ty nie
chciałaś, stłamszono Twoją dumę, cześć i chwałę. Zgwałcono. Ja to rozumiem.
Niestety zasady się zmieniły. Ja zrozumiałem...

Co zrozumiałem?

Zrozumiałem, że jesteś niewierną (słowo wymoderowano), która wykorzystywała mnie przez
kilkadziesiąt lat. A więc dziś, kiedy zmieniłaś zasady gry (REGULAMIN),
oświadczam, że więcej z Twoich usług (NEOSTRADA) korzystać nie zamierzam w
stopniu większym niż to konieczne (ABONAMENT SOCJALNY), aby móc spotkać się
z panną młodszą, urodziwszą i wierniejszą od Ciebie (net24), a co
najważniejsze, TAŃSZĄ!.

Tak więc ADIEU TP!

Podpisano:
__________
Źródło: wielun.biz/viewtopic.php?t=3514


Temat: UKE oficjalnie o „neostradzie tp” bez ab
Wyja?nienia UKE w sprawie Neostrady bez abonamentu

Odpowiadaj?c na liczne pytania Abonent?w dotycz?ce zalece? pokontrolnych Prezesa UKE wzywaj?cych Telekomunikacj? Polsk? S.A. (dalej "TP") do usuni?cia stwierdzonych nieprawid?owo?ci polegaj?cych na naruszeniu art. 57 ust. 1 pkt 1 Prawa telekomunikacyjnego poprzez uzale?nianie zawarcia umowy o ?wiadczenie us?ugi neostrada tp, od ?wiadczenia us?ugi telefonicznej w oparciu o dost?p analogowy w miejscu wskazanym przez Abonenta, w kt?rym ma by? ?wiadczona ww. us?uga, Prezes UKE wyja?nia, co nast?puje.

Podstawa prawna zalecenia

Zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 1 Prawa telekomunikacyjnego dostawca us?ug nie mo?e uzale?nia? zawarcia umowy o ?wiadczenie publicznie dost?pnych us?ug telekomunikacyjnych, w tym o zapewnienie przy?czenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej, od zawarcia przez u?ytkownika ko?cowego umowy o ?wiadczenie innych us?ug lub nabycia urz?dzenia u okre?lonego dostawcy.

TP ?wiadczy us?ug? neostrada tp na podstawie "Um?w o ?wiadczenie us?ugi neostrada tp" oraz w zakresie i na warunkach okre?lonych w "Regulaminie ?wiadczenia us?ugi neostrada tp" i "Cenniku us?ugi neostrada tp".

Z zapis?w ? 4 ust. 1 "Dzia?u II. Zakres i warunki ?wiadczenia Us?ugi" Regulaminu ?wiadczenia us?ugi neostrada tp wynika, ?e:

"1. W ramach mo?liwo?ci technicznych Us?uga jest dost?pna w Lokalu, w kt?rym TP ?wiadczy us?ug? telefoniczn? w oparciu o dost?p analogowy.
2. Us?uga nie jest ?wiadczona na linii telefonicznej, na kt?rej s? aktywne us?ugi: neostrada plus, sdi tp, dost?p do Internetu DSL tp oraz inne us?ugi i plany telefoniczne tp, kt?rych regulaminy lub cenniki wykluczaj? mo?liwo?? ?wiadczenia us?ugi."

Powy?szy zapis jednoznacznie wskazuje, ?e wbrew prawu, us?uga telekomunikacyjna pn. "neostrada tp" dost?pna jest tylko dla u?ytkownik?w ko?cowych, kt?rym TP ?wiadczy us?ug? telefoniczn? lub w ramach uruchamiania us?ugi rozpocznie ?wiadczenie us?ugi telefonicznej.

Moc obowi?zuj?ca zalece? i dalszy tryb post?powania

W zwi?zku z zapytaniami dotycz?cymi statusu zalece? pokontrolnych i ich "mocy obowi?zuj?cej" wyja?ni? nale?y, ?e zalecenia pokontrolne s? innym ni? decyzja i postanowienie aktem administracyjnym, do kt?rego wydania obliguje Prezesa UKE art. 201 ust. 1 Prawa telekomunikacyjnego. W zaleceniach pokontrolnych Prezes UKE wskazuje jakie nieprawid?owo?ci zosta?y wykryte podczas przeprowadzonej kontroli i wzywa podmiot kontrolowany do usuni?cia nieprawid?owo?ci lub z?o?enia wyja?nie? w terminie nie kr?tszym ni? 30 dni.

Dopiero bezskuteczny up?yw terminu wskazanego w zaleceniach pokontrolnych lub udzielenie przez podmiot wyja?nie?, kt?re Prezes UKE uzna za niewystarczaj?ce, stanowi przes?ank? do podj?cia przez Prezesa UKE dalszych dzia?a? zmierzaj?cych do usuni?cia narusze? prawa. W takim przypadku, na podstawie art. 201 ust. 3 Prawa telekomunikacyjnego, Prezes UKE wydaje decyzj?, w kt?rej nakazuje usuni?cie stwierdzonych nieprawid?owo?ci oraz mo?e:

1) wskaza? ?rodki, jakie powinien zastosowa? podmiot kontrolowany, w celu usuni?cia nieprawid?owo?ci;

2) okre?li? termin, w kt?rym ma nast?pi? usuni?cie nieprawid?owo?ci;

3) na?o?y? kar?, o kt?rej mowa w art. 209.

Tak wi?c, zalecenia pokontrolne nale?? do pierwszego etapu dzia?a?, kt?re podejmuje Prezes UKE w celu usuni?cia stwierdzonych w wyniku kontroli narusze? przepis?w prawa. Je?eli TP nie zastosuje si? do wydanego zalecenia, Prezes UKE wykorzysta inne okre?lone w ustawie ?rodki, kt?re w efekcie doprowadz? do przywr?cenia stanu zgodnego z prawem.

Mo?liwo?? ??dania przez abonent?w od TP rozwi?zania umowy o abonament telefoniczny i ?wiadczenia wy?cznie neostrady tp

Do czasu wyegzekwowania przez Prezesa UKE wykonania zalecenia czyli zmiany oferty TP (umowy i regulaminu us?ugi) ubieganie si? o rozwi?zanie umowy o abonament telefoniczny i ?wiadczenia wy?cznie neostrady tp nie b?dzie skuteczne, natomiast wypowiedzenie umowy o abonament telefoniczny mo?e spowodowa? zaprzestanie przez TP ?wiadczenia wszystkich us?ug.

Prezes UKE poinformuje odr?bnie Abonent?w o zastosowaniu si? TP do wymaga? zalecenia i skutkach tego dostosowania si?, tak aby decyzje abonent?w by?y dla nich bezpieczne.

Ewentualno?? podwy?szenia ceny na czyst? neostrad? tp przez TP

Nale?y podkre?li?, ?e zalecenia nie odnosz? si? do kwestii mo?liwo?ci pobierania abonamentu za sam dost?p do sieci, nie zwi?zany ze ?wiadczeniem us?ugi telefonicznej. Niewykluczone jest, ?e TP b?dzie chcia?a wprowadzi? op?at? za "utrzymanie ??cza" dla potrzeb neostrady tp, lub podnie?? cen? samej us?ugi neostrada tp. Czy taka podwy?ka b?dzie zaakceptowana przez Prezesa UKE i w jakiej wysoko?ci, jest spraw? przysz?ych post?powa? i zbadania, czy TP pokrywa koszty utrzymania linii w op?acie za neostrad? tp. TP zobowi?zana jest do przedk?adania cennik?w us?ug Prezesowi UKE do akceptacji.

Obowi?zek ?wiadczenia us?ugi

TP powinna stworzy? mo?liwo?? rezygnacji z us?ugi telefonicznej z zachowaniem ?wiadczenia innych us?ug, jednak?e TP nie ma obowi?zku przy?czenia nowego abonenta do sieci w celu ?wiadczenia us?ugi neostrada tp. Obowi?zek taki dotyczy tylko us?ugi powszechnej (podstawowe us?ugi g?osowe, faxu i dost?pu do sieci typu dial-up). Natomiast TP powinna stworzy? ofert? umo?liwiaj?c? tam, gdzie jest to technicznie mo?liwe (istnieje wolne ??cze), korzystanie z us?ugi neostrada tp bez uzale?niania zawarcia takiej umowy od zawarcia umowy o ?wiadczenie us?ug telefonicznych i op?acania abonamentu z tym zwi?zanego.

Podsumowanie

Zalecenia pokontrolne nie rozstrzygaj? kompleksowo wszystkich mo?liwych problem?w zwi?zanych z konieczno?ci? rozdzielenia us?ug telefonii i dost?pu do sieci Internet w technologii ADSL (neostrada tp), stwierdzaj? jedynie, ?e taki rozdzia? powinien nast?pi?. Po stronie TP spoczywa odpowiedzialno?? za skonstruowanie nowej, zgodnej z Prawem telekomunikacyjnym oferty i zaoferowanie u?ytkownikom nowych warunk?w ?wiadczenia us?ug. Jakie to b?d? warunki, jest decyzj? TP i oceny tych warunk?w przez Prezesa UKE w ramach posiadanych uprawnie? zwi?zanych z kontrol? cennik?w, wzor?w um?w i regulamin?w.

?r?d?o: UKE
Źródło: telekomunikacja.wada.pl/viewtopic.php?t=5559